post

mandag 18. august 2008

I natt hadde jeg mareritt! Kontaktlæreren min kjeftet på meg gjennom hele drømmen og var utrolig skuffet over meg i idrettstimene på skolen, dessuten var det dårlig vær - grått og trist. Det er det verste jeg vet.
Da kan dere tenke dere hva jeg følte når jeg våknet opp i morgest, fremdeles litt "lei meg" etter nattens kjefting, og så ut av vinduet og rett i en grå og trist verden. Det var krise. Flere enn meg som synes det var grusomt å stå opp i dag?
Etter frokost så jeg litt på Montel på tv (snodig fyr han der Montel), før jeg og Benedikte (pluss brosjan som søkte seg over på min skole. MIN! hrmf) gikk opp til bussholdeplasse, bussen var 3 minutter for sen og vi rakk akkurat ikke bussen til skolen. NOES! (Kom 10 minutter forseint bare, så det gikk helt fint!) Vi fikk en ny gutt i klassen, egentlig en jente også, men hun møtte ikke opp.

Hvor ble det forresten av regelen om at første skoledag kun var til info og kos? Jeg har aldri vært så skuffa som det jeg var da vi fikk vite at vi skulle være på skolen til halv fire. Det føltes ut som julaften uten snø... Eller pakker! Nedtur.

Her er klassen for et år siden, ha ha! (jeg er selvfølgelig den jeg har skrevet nerd på)


PS! Til alle gutter: hårvoks skal brukes i moderate mengder! (Og håret trenger ikke være likt som kompisen sitt.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

PRØV å si det om voks til broren min...

Haha, dakar deg! Her i Agder (haha) var folka på skolen maks en time, og på torsdag begynner jeg 12, tviler på at jeg skal være der mer enn et par timer og.

Anonym sa...

Fin blogg :0