post

lørdag 30. august 2008

You were willing, but unable, to give me anymore

Nytt design. Amanda Seyfried som Sophie i Mamma Mia! The Movie. Har sett den to ganger allerede, en gang med mamma og søster, og en gang med jentene.
Har stripet håret osv, bilder kommer når jeg får leita opp USB-kabelen til kameraet mitt. Seriøst, jeg er roter bort alt når jeg rydder...

Ellers er det lenge siden jeg har ordentlig kos, altså helg. Har hatt way to much treninger i det siste. Snart EM... Men før det skal jeg på fottur til Rondane og rafte i Sjoa, og til Barcelona med spansk-klassen. Herligherlig!

Mer nytt, og forhåpentligvis bilder, kommer imorgen. Etter jeg har drilla, så klart.

PS: Dette er min fremtidige ektemann:


Toodles

2 kommentarer:

Anonym sa...

Andreas er dritpen <3
- www.iiiiida.blogg.no

Anonym sa...

ANDREAS <3