post

lørdag 16. august 2008

The Shake Up

Nå sitter jeg og nyter en kopp te i kosebukser og tøfler mens jeg ser på gamle episoder av The O.C.Ble litt avbrutt velogmerke, mamma har ryddebasill og nå gikk (endelig) det gamle (stygge) keyboardet til pappa (som han bruker en gang omtrent hvert skuddår) ned i kjelleren for så omsider bli kasta/gitt til loppemarked. Hallelujah!

På onsdag skal jeg til frisøren, har ikke vært der siden april og håret er riktig ille nå! Det er utrolig langt (ca. under bh stroppen), men slitt hvertfall fem cm. oppover... Dessuten er det oppklipt, og det gjør det veldig tynt, itillegg hjalp det sikkert ikke noe særlig at jeg har flittig brukt rettetang, glemt å kure og tupert det mye i tiden april-juni. Jeg skal stripe det også, det gruer jeg meg til. Det skal ikke så mye til før det blir absolutt krise...
Fant ingen bilder av meg som viser hele håret, og siden jeg ser helt trash ut i dag, kommer jeg absolutt ikke til å ta et fra i dag heller, men jeg tenker meg noe lignende Lindsay Lohan i 2004:

Jeg har sånn ca sånt hår allerede, men kunne tenke meg litt tydligere highlights og samme sveis. Med mindre comb-over-pannelugg selvsagt! Det her var bare et par hårstrå fra Donald Trump frisyre. Har btw en venninne som ligner på Lindsay Lohan, bare penere!

Fikk brev fra Statens Vegvesen at jeg nå kan begynne å kjøre bil, fyttehelvette. Jeg har absolutt ikke noen lyst, er så redd for å skade andre! Hvorfor kan man ikke bare være født med sånne talenter? Dessuten må jeg kjøre stasjonsvognen til mamma, den er jo kjempe lang, crycry.
Anywho, ha en kewl helg lzm!

1 kommentar:

Anonym sa...

Halooo, Lindsay Lohan er/var jo driiiitpeeeen! Haha. Og håret hennes er/var fantastisk<3

Jooo, post bilde! Plisplisplis!

GLED DEG til å kjøre bil. Det er gøyere, og lettere, enn man skulle tro. Jeg kjørte Audi A4 i begynnelsen, og den virka sykt stor, men man venner seg til det.