post

tirsdag 5. august 2008

sommer 2008

Dette skulle ha blitt en langt og innholdsrik post med masse bilder og innhold om min fantastiske sommer, men kjekk som jeg er, sletta jeg alle bildene... (Jeg prøvde å installere noe på pcen selv og ødela hele minnekortet på kameraet mitt! Yes.) Så da tror jeg det blir et noe kortere, og utrolig mye mer uintressant innlegg.
20.juni-24.juni: NM i Drill i Stavanger

Denne gjengen (der jeg er nr. 3 fra venstre) vant klassen sin i årets NM og ble tatt ut til å representere Norge i EM i Tsjekkia 2008. Det var snørr og tårer, for ikke å snakke om hyl og spetakkel, herlig kveld! Drittdårlig tur med masse dårlig vær, dårlig opplegg og dårlig mennesker.
26.juni-8.juli: Spania

Sinnsykt deilig ferie. La igjen mange timer på stranda med deilige spanjoler og utrolig mange kjekke svensker, sukk og savn. Møtte også en god venninne, Marlene, på flyplassen i Alicante da vi kom. Ingen av oss klarte å få oss til å ringe hverandre og treffes, ferien fløy avsted. Huset på bildet kjøpte vi mens vi var der nede, så da har vi feriehus om noen ønsker å leie :P!? Shoppa en del også.
13.juli-19.juli: SOMMERKURS

Drillkurs med Lena Tjelmeland som instruktør. Klarte flere triks jeg aldri har klart før, men ellers var nivået litt lavt, merket også at jeg begynte å bli litt for gammel for kurset. Ellers var det en koslig sommeraktivitet som man ikke blir lei av, alle bør dra på sommerleir i løpet av sommeren! Herlig!
23.juli-29.juli: København

Åh, København. Kjørte bil opp til Helsingborg for å ta båten over til Helsingør for så å kjøre videre inn til København. Rett før havn avkjøringen i Helsingborg stoppa bilen på rødt lys og starte ikke igjen, NOES. Der sto vi da, og ante ikke riktig hva vi skulle gjøre. Kom en snill mann og hans sønn og dytta oss inn på en parkeringplass i nærheten og derfra ringte vi etter hjelp. Bilen startet omsider, men rattet fungerte ikke som det skulle, viste seg at vifteremma var ryket. Bilen måtte på reprasjon og vi fikk (omsider) leiebil og kunne dra til København. Tolv kom vi til et stengt parkeringhus og måtte parkere på gata, fikk oppleve fjortissfyll på strøket i de sene nattetimer. Shopping og sightseeing de neste dagene. Tilbrakte siste natta i Kullavik hos noen venner, så på sex and the city episoder til langt på natt.

Jeg bare elsker ferier.

3 kommentarer:

Charlotte sa...

så mye gøy :) jeg var også i stavanger. utrooolig heldig med sommerhus! jeg leier GJERNE :D

Emilie sa...

veeit, det blir digg å bare dra ned nårsomhelst til Spania :D

Anonym sa...

Du har gjort sykt mye :\\